سیستم صوتی مجتمع آجودانیه تهران


مشاوره خرید، طراحی و نصب سیستم صوتی: 02191016543

شرکت زیکو مفتخر است که با داشتن کادری مجرب ، متخصص و متعد توانایی اجرای پروژه های صوتی را در بهترین و باکیفیت ترین حالت را داراست . استفاده از افراد دوره دیده ، دقیق و متعهد برای نصب و اجرای سیستم های طراحی شده از ملزومات شرکت زیکو میباشد ، تا کارمان را در کوتاهترین زمان ممکن و به تمیزترین شکل ممکن انجام دهیم . پس از نصب و اجرای سیستم صوتی ، دفترچه راهنمای سیستم اجرا شده همراه با آموزش های کاربردی به کاربران نهایی تقدیم می گردد و تا یک سال تکنسین های شرکت ، سیستم نصب شده را پشتیبانی خواهند کرد . در این ویدیو سیستم های صوتی به کار رفته در مجتمع آجودانیه تهران را مشاهده میکنید ، که از بلندگو های سقفی و آمپلیفایر های زیکو استفاده شده است . به شما دوستان عزیز توصیه میکنم که این ویدیو را از دست ندهید .

 

 

یک یادداشت ویژه :

محصولات و تجهیزات صوتی زیکو ، با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور و با استفاده از فناوری روز دنیا و با بهره گیری از طراحی مدرن در تجهیزات صوتی وارد عرصه تجهیزات موسیقی و صوتی کشور شده است ، که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را بنابر تقاضای مشتریان ارائه نماید .

توجه داشته باشید که تجهیزات صوتی زیکو ساخت کره جنوبی و دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت بازرگانی زیکو شرکت زیکو با سابقه درخشان در عرصه صوت و تصویر ، با مدیریتی با تجربه حرفه ای بیش از 40 سال در زمینه های تخصصی صدا و استخدام کردن متخصصان و طراحان مجرب و دوره دیده ی داخلی وظیفه مشاوره ، هماهنگی و انجام خدمات فنی برای اصناف ، شرکت های پیمانکار و مصرف کنندگان را بر عهده دارد .

 

1 دیدگاه

  • با سلام و روز به خیر. پس شما کار نصب سستم صوتی خانگی هم انجام میدین؟ باهاتون تماس می گیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید
ارسال نمایید