تضمین کیفیت و اصالت کالای محصولات شرکت زیکو

خریدار هوشمند همواره به دنبال خرید کالای اصل (Orginal) و با کیفیت است، چرا که کالاهای تولید شده توسط کمپانی های معتبر و بزرگ که دارای واحدهای تضمین کیفیت و تحقیق و توسعه می باشند،از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.ما به این خواسته مشتریان خود ارج نهاده و تنها کالاهای اصل را ارائه نموده و اصالت آنها را تضمین می کنیم.

شرکت زیکو با اعتقاد و باور به رسالت صداقت و مشتری مداری،تلاش خود را برای ارائه کالای با کیفیت انجام داده و اصالت تمامی کالاهای ارائه شده را تضمین و با ضمانت نامه معتبر عرضه می نماید.مشتریان محترم می توانند اطمینان داشته باشند که کالای خریداری شده دارای شماره سریال معتبر از کمپانی اصلی تولید کننده بوده،هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است.

دستگاه ها و تجهیزات ارائه شده توسط شرکت،تماما دارای ضمانت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در طول دوره ضمانت از خدمات ضمانت و پس از فروش شرکت زیکو برخوردار می باشند.

رضایت کامل مشتریان کالاها و خدمات عرضه شده از اهداف سازمانی این مجموعه بوده و میزان توفیق در این مهم،با باز خوردی که از مشتریان گرفته می شود ارزیابی و سنجیده می شود.

متاسفانه بسیار مشاهده شده است که در امر خرید یک  محصول، مشتریان به فروشندگان یا واردکنندگان متفرقه مراجعه نموده و یک دستگاه را به شرط اصالت و ضمانت اصلی خریداری نموده اند،ولی در زمان بروز مشکل متوجه شده اند که اصالت و ضمانت محصول،دارای مشکل بوده و فروشنده صداقت کافی را در برخورد با ایشان نداشته است.

همچنین شما به عنوان یک مشتری ممکن است در زمان خرید همواره یک حس بی اعتمادی و عدم اطمینان کافی را تجربه کرده باشید و به عبارت دیگر خرید خود را با آرامش خاطر و بدون دغدغه انجام ندهید.ایجاد آرامش در مشتریان هنگام خرید و حذف دغدغه های آنها هدف بسیار مهمی است که مجموعه شرکت زیکو به دنبال آن می باشد. در همین راستا،شرکت آمادگی آن را دارد تا در صورت درخواست مشتری،مدارک و مستندات لازم را در خصوص اصالت کالا ارائه نماید.

مشاوره خرید
ارسال نمایید