سیستم صوتی مراکز خرید و فروشگاهی

سیستم صوتی مراکز خرید و فروشگاهی

مشاوره خرید، طراحی و نصب سیستم صوتی فروشگاه و مغازه: 02191016543

یکی از تجهیزات اصلی در فروشگاه ها و مراکز خرید سیستم صوتی فروشگاهی می باشد. این مراکز ، دارای یک جمعیت شلوغ و پر رفت و آمد می باشد که پخش یک موسیقی پس زمینه آرام و دلنشین میتونه به بهبود این فضا  کمک شایانی کنه و محیطی آرام و لذت بخش را برای خریداران به ارمغان بیاورد و خاطره خوبی از خرید در ذهن مشتری ایجاد بشود. همچنین به عنوان یک بخشی از سیستم مدیریت ارتباط بتواند در زمان اطلاع رسانی و هدایت مشتریان و خریداران نقش بسزایی را ایفا نماید و در مواقع اضطراری به عنوان یک آژیر عمل کند. سیستم صوتی فروشگاهی و مراکز خرید باید به گونه ای طراحی بشه تا در تمام قسمت های فروشگاه صدایی یکنواخت پخش بشه و شدت صوت باید به گونه ای باشه که موجب آزار و اذیت مشتری نشه. اما یک نکته ای که نباید فراموش کرد اینه که پخش موزیک و نوع موزیک در هر قسمت از مراکز خرید می تونه متفاوت و مختص همون قسمت باشه، مثلا پخش موزیک در رستوران ، کافی شاپ و سالن فروشگاه  می تونه متفاوت باشه.

در هر قسمت فروشگاه بلندگو های مختلفی متناسب با نوع عملکرد و کیفیت مورد نیاز طراحی و نصب می گردد، نوع بلندگو میتونه سقفی توکار ، سقفی روکار ، بلندگو دیواری و یا بلندگوی دکوراتیو باشه که هر کدام از این نوع بلندگو ها دارای طراحی و عملکرد متفاوتی می باشند که همگی آنها مناسب تجهیز مراکز فروش هستند.

محصولات صوتی زیکو ، طراحی شده متناسب با نیازهای مختلف و به طور حرفه ای و انحصاری، دارای محصولات صوتی باکیفیت برای پخش موسیقی پس زمینه و اطلاع رسانی در فضاهای عمومی همچون نمایشگاهها ، سالنها و مراکز خرید و فروشگاهی می باشد. همچنین استفاده از تکنسین های دوره دیده، دقیق و متعهد برای نصب و اجرای سیستم های طراحی شده از ملزومات شرکت زیکو می باشد، تا کارمان را در کوتاهترین زمان و به تمیزترین شکل ممکن انجام دهیم. حال به معرفی محصولات صوتی زیکو که متناسب با نیازهای سیستم صوتی فروشگاهی و مراکز خرید می باشد می پردازیم . بلندگو های دیواری نسبت به بلندگو های سقفی و دکوراتیو دارای کیفیت صدایی پایین تری هستند اما دارای قیمت مناسب و ارزان هستند که قابلیت استفاده در این مراکز را دارند .

شرکت زیکو دارای سه طرح بلندگو دیواری میباشد :

بلندگو دیواری زیکو مدل WS-11

دارای سایز بلندگو 5.5 اینچ می باشد که دارای قدرت 5 و 10 وات است. این بلندگو دارای ترانس مچینگ می باشد یعنی هم اهمی و هم ولتی است دارای طول 273 ، عرض 200 و عمق 100 میلی متر است.

بلندگو دیواری زیکو مدل WS-16

که یکی از بهترینها در نوع خودش می باشد و دارای طراحی زیبایی است که سایز بلندگوی آن 6 اینچ است و دارای قدرت 10 و 20  وات است. این مدل نیز همانند مدل WS-11 دارای ترانس مچینگ است یعنی هم اهمی و هم ولتی میباشد دارای طول 265 ، عرض 205 و عمق 105 میلی متر میباشد . بلندگوهای سقفی زیکو در 7 طرح مختلف روکار و توکار هستند که برای سلیقه های گوناگون تعبیه شده است، کیفیت بسیار بالای این محصولات باعث شده که در بیش از صدها پروژه مختلف دولتی و خصوصی اعم از آپارتمان ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، استخرها ، بیمارستان ها ، باشگاه های ورزشی ، دانشگاه ها ، مجتمع های تجاری و بوتیک ها  از بلندگوهای سقفی زیکو استفاده شود.

بلندگو دیواری

بلندگو سقفی زیکو مدل CS-22

در مکان هایی که سقف شما کاذب نیست و یا امکان سوراخ کردن سقف وجود نداره مورد استفاده قرار می گیره. این باند سقفی روکار دارای قدرت 6 وات می باشد که با توجه به داشتن بسکت آلومینیومی داخلی، قدرت و طنین صدای شما نسبت به سایر موارد مشابه بیشتر است و این باند سقفی روکار را تبدیل به یک باند سقفی حرفه ای با ظاهری زیبا کرده است. توجه داشته باشید که امکان نصب این بلندگو سقفی روکار روی دیوار هم وجود دارد.

بلندگو سقفی زیکو مدل CS-33

با توجه به ضد آب بودن این بلندگو بیشتر در استخر ، سونا، جکوزی و سرویس های بهداشتی استفاده می شود و دارای قدرت 6 وات است. جنس ورقه این بلندگو از پلاستیک است و به همین علت شما حتی می توانید در سونا بخار هم از این بلندگو استفاده کنید، به اصطلاح به دلیل کوچک بودن اندازه قطر این بلندگو سقفی، به آن بلندگو سقفی هالوژنی هم گفته می شه و در بعضی از فروشگاه ها به علت کوچک بودن فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

بلندگو های سقفی مدل CS-35 و CS-36

با توجه به فول رنج بودن آنها مناسب با فضاهای بیمارستانی، دانشگاهی، سازمانی و مجتمع های تجاری می باشد و به علت قابی که در پشت انها تعبیه شده است، صدای این بلندگو ها نسبت به سایر بلندگوهای 5 و 6 اینچی که در بازار موجود است از کیفیت بالاتری برخوردار است. قدرت مدل CS-35 پنج وات و مدل CS-36 ده وات می باشد. که اکثر فروشگاه ها از این باند برای سیستم صوتی فروشگاهی استفاده می کنند.

بلندگو سقفی

بلندگو های سقفی CS-45 و CS-46

از نوع تووی می باشد و به همین علت کیفیت صدایی این بلنگوها نسبت به سری 3 بسیار بالاتر است. این بلندگو ها بیشتر در رستورانها ، کافی شاپ ها ، مجتمع های تجاری لاکچری و هایپرمارکت ها استفاده میشه و هر دوی این بلندگو ها دارای قدرت 20 وات می باشند. ما این بلندگو های سقفی را برای کسانی که صدایی با بیس بالا احتیاج دارند پیشنهاد می کنیم. فقط قابل توجه مصرف کنندگان گرامی که شرکت زیکو در مکان هایی که سقف آنها بلندتر از 3 متر هست باند سقفی CS-46 و در مکان هایی که سقف آن ها کمتر از 3 متر هست باند سقفی CS-45 را به شما پیشنهاد می کند. معمولا از این باندها برای سیستم صوتی فروشگاهی که کوچک است استفاده می شود.

اما بلندگو سقفی زیکو مدل CS-48

که همانند بلندگو های سری چهار تو وی بوده و دارای قدرت 40 وات می باشد که دارای صدایی با بیس بسیار عالی می باشد که مناسب رستوران ها، فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، سالن های ورزشی و مترو می باشد. فقط قابل توجه مصرف کنندگان گرامی که شرکت زیکو در مکان هایی که ازدحام زیاد است و یا صدایی با قدرت بالا همراه با بیس و کیفیت احتیاج دارند بلندگو مدل CS-48 را به شما پیشنهاد می کند که بزرگترین و پر قدرت ترین بلندگو سقفی موجود می باشد.

بلندگوها و یا باندهای دکوراتیو نسل جدیدی از تجهیزات صوتی محسوب می شوند که در سال های اخیر کاربرد بسیار زیادی در عرصه صوت پیدا کرده اند.

بلندگوها و یا اسپیکرهای دکوراتیو همانطور که از اسمشان هم پیداست، بلندگوهایی هستند که از نظر ظاهری نسبت به سایر بلندگوها شیک تر و زیباتر هستند و به همین علت اسم آنها را بلندگوهای دکوراتیو نامیده اند. بلندگوها و یا باندهای دکوراتیو به دلیل داشتن کیفیت صدایی بالا و تفکیک شده نسبت به بلندگوهای دیواری و بلندگو های ستونی بیشتر در رستوران ها، کافی شاپ ها ، سفره خانه های سنتی، بوتیک ها، مزون ها و بعضی از فروشگاه هایی که سیستم صوتی، اهمیت بسزایی برایشان دارد استفاده می شود. روی پکیج بلندگوهای دکوراتیو ، پایه های مخصوصی برای نصب آنها قرار گرفته است که کار نصب را آسان کرده و شما می توانید بلندگو را به هر زاویه ای که مد نظرتون هست چه از جهت بالا به پایین و چه از جهت چپ به راست قرار دهید و از صدا لذت ببرید.

بلندگو دکوراتیو مدل WS-65T :

دارای حداکثر قدرت 80 وات می باشد که از یک ووفر 6.5 اینچی و یک تیوتر با کیفیت در یک باکس فایبرگلاس تشکیل شده است که به دلیل اندازه و قدرتی که دارد در بیشتر پروژه هایی که بلندی صدا همراه با کیفیت پخش بالا مدنظر هست استفاده می شود

همانند مزون ها، بعضی از رستوران ها و کافی شاپ هایی که موزیک زنده دارند، سالن های آمفی تئاتر و … این مدل بلندگو مجهز به سلکتوری برای تنظیم صدای بلندگو در پشت آن است که در قسمت هایی از پروژه که می بایست صدا کمتر و یا بیشتر باشد به راحتی از طریق آن سلکتور قابل تنظیم است.

بلندگو دکوراتیو سری WS-EX :

این سری از بلندگو های دکوراتیو زیکو دارای سه طرح WS-40EX ، WS-50EX و WS-65EX می باشد که به ترتیب دارای حداکثر قدرت 40 وات و یک ووفر 4.2 اینچی ، 60 وات و یک ووفر 5.2 اینچی و 80 وات که دارای ووفر 6.5 اینچی می باشد.

هر سه این طرحها دارای یک تیوتر با کیفیت که در یک باکس فایبرگلاس تشکیل شده است که به دلیل اندازه و قدرتی که دارد در بیشتر پروژه هایی که بلندی صدا همراه با کیفیت پخش بالا مدنظر هست استفاده می شود همانند مزون ها ، بعضی از رستوران ها و کافی شاپ هایی که موزیک زنده دارند، این مدل از بلندگوها مجهز به سلکتوری برای تنظیم صدای بلندگو در پشت آن است که در قسمت هایی از پروژه که می بایست صدا کمتر و یا بیشتر باشد به راحتی از طریق آن سلکتور قابل تنظیم است. میکروفن های پیجینگ جزئی جدانشدنی در سیستم صوتی فروشگاهی می باشد که به عنوان یک بخشی از سیستم مدیریت ارتباط بتواند در زمان اطلاع رسانی و هدایت مشتریان و خریداران نقش بسزایی را ایفا نماید.

میکروفن رومیزی مدل D-2000 :

  1. مدار پیش زنگ جهت پیج
  2. پایه فنری ضد زنگ (به هر جهت که بخواهید میکروفن را حرکت میدهید)
  3. میکروفن مرغوب با پهنای باند مطلوب (صدای سوت فیدبک تولید نمیکند)
  4. دارای آداپتور بدون نیاز به باطری داخلی
  5. روکش پنبه ای برای محافظت از میکروفن
  6. ال ای دی نشانگر روشن بودن میکروفن
  7. دارای کابل 5 متری با فیش بنون
  8. در سه رنگ مشکی ، سفید و نقره ای

میکروفن رومیزی مدل D-1000 :

  1. مدار پیش زنگ جهت پیج
  2. پایه فنری ضد زنگ (به هر جهت که بخواهید میکروفن را حرکت می دهید)
  3. میکروفن مرغوب با پهنای باند مطلوب (صدای سوت فیدبک تولید نمی کند)
  4. روکش پنبه ای برای محافظت از میکروفن
  5. ال ای دی نشانگر روشن بودن میکروفن
  6. دارای کابل 5 متری با فیش بنون
  7. دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات

آمپلی فایر

آمپلی فایرهای اهمی و ولتی

حال میرسیم به معرفی آمپلی فایرهای اهمی و ولتی زیکو که نقش بسزایی در سیستم صوتی فروشگاهی، مجتمع های تجاری، اداری و هایپرمارکت ها ایفا میکنه، همانطور که قبلا ذکر شد پخش موزیک و نوع موزیک در هر قسمت از مراکز خرید می تونه متفاوت و مختص همون قسمت باشه، آمپلی فایرهای اهمی–ولتی زیکو دارای سه طرح ZA-120 ، ZA-550 و ZA-1000 می باشد این آمپلی فایر ها دارای ویژگیهای متنوع و کاربردی بسیار زیادی می باشند. که در هر سیستم صوتی فروشگاهی یک عدد از این سه مدل آمپلی فایر باید نصب شود.

آمپلی فایر اهمی-ولتی مدل ZA-120 :

  1. یک ورودی میکروفون با ولوم کنترل صدای مجزا
  2. یک ورودی AUX با ولوم کنترل صدای مجزا (line in)
  3. خروجی line out جهت اتصال به دستگاه های دیگر مانند دوربین
  4. قابلیت پخش به صورت mp3 از طریق ورودی SD و USB
  5. رادیو FM و بلوتوث
  6. قابلیت تنظیم صدای زیر (Trible) و صدای بم (Bass)
  7. قابلیت اتصال همزمان به بلندگوهای پیجینگ دار و بلندگوهای اهمی
  8. قدرت خروجی صدا 100 وات واقعی
  9. محافظت در مقابل اتصال کوتاه خروجی بلندگوها و یا اضافه بار
  10. دارای فیوزهای حفاظتی
  11. وزن 3 کیلوگرم
  12. ابعاد 285mm * 205mm * 65mm

 

آمپلی فایر اهمی-ولتی مدل 550-ZA :

  1. سه ورودی میکروفون با ولوم کنترل صدای مجزا
  2. دو ورودی AUX با ولوم کنترل صدای مجزا (line in)
  3. خروجی line out جهت اتصال به دستگاه های دیگر مانند دوربین،تلفن سانترال
  4. قابلیت پخش به صورت mp3 از طریق ورودی SD و USB
  5. رادیو FM و بلوتوث
  6. قابلیت تعویض فولدر
  7. قابلیت تنظیم صدای زیر (Trible) و صدای بم (Bass)
  8. دارای اکو ، تاخیر و تکرار
  9. دارای آژیر (آلارم)
  10. پنج عدد زون بندی صدا با ولوم کنترل صدا مجزا
  11. قابلیت اتصال همزمان به بلندگوهای پیجینگ دار و بلندگوهای اهمی
  12. قدرت خروجی صدا 350 وات واقعی
  13. محافظت در مقابل اتصال کوتاه خروجی بلندگوها و یا اضافه بار
  14. دارای فیوزهای حفاظتی و رک مونت
  15. وزن 10 کیلوگرم
  16. ابعاد 430mm * 360mm * 90mm

آمپلی فایر اهمی-ولتی مدل ZA-1000:

  1. سه ورودی میکروفون با ولوم کنترل صدای مجزا
  2. دو ورودی AUX با ولوم کنترل صدای مجزا (line in)
  3. خروجی line out جهت اتصال به دستگاه های دیگر مانند دوربین،تلفن سانترال
  4. قابلیت پخش به صورت mp3 از طریق ورودی SD و USB
  5. رادیو FM و بلوتوث
  6. قابلیت تعویض فولدر
  7. قابلیت تنظیم صدای زیر (Trible) و صدای بم (Bass)
  8. دارای اکو ، تاخیر و تکرار
  9. دارای آژیر (آلارم)
  10. پنج عدد زون بندی صدا با ولوم کنترل صدا مجزا
  11. قابلیت اتصال همزمان به بلندگوهای پیجینگ دار و بلندگوهای اهمی
  12. قدرت خروجی صدا 600 وات واقعی
  13. محافظت در مقابل اتصال کوتاه خروجی بلندگوها و یا اضافه بار
  14. دارای فیوزهای حفاظتی و رک مونت
  15. وزن 14 کیلوگرم
  16. ابعاد 430mm * 360mm * 90mm

اما در پایان باید این نکته را یادآرو شوم که تجهیزات صوتی زیکو دارای تکنولوژی کره ای و دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد 

یک یادداشت ویژه:

محصولات و تجهیزات صوتی زیکو ، با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور و با استفاده از فناوری روز دنیا و با بهره گیری از طراحی مدرن در تجهیزات صوتی وارد عرصه تجهیزات موسیقی و صوتی کشور شده است، که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را بنابر تقاضای مشتریان ارائه نماید. شرکت بازرگانی زیکو تجربه ی، اجرا و نصب تجهیزات صوتی فروشگاه های زیادی را دارد و در رزومه خود فروشگا های زیادی را به صدا تجهیز کرده است که شما می توانید با خیالی آسوده اجرا و نصب سیستم صوتی فروشگاهی خود را به شرکت زیکو بسپارید.

شماره تماس شرکت :  021910165430

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید
ارسال نمایید