معرفی 10 شرکت برتر تولیدکننده بلندگو در جهان

معرفی 10 شرکت برتر تولیدکننده بلندگو در جهان

اگر به دنبال بهترین مارک های بلندگو برای خرید هستید، ممکن است در ابتدا احساس خستگی کنید. زیرا برندهای مختلفی برای بلندگوها در بازار وجود دارند و تشخیص اینکه کدام یک برای شما بهترین است، می‌تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که برخی از مارک‌ها بلندگوهایی را تولید می‌کنند که به کاربران مختلفی پاسخ می‌دهند، برخی دیگر بر بخش خاصی از بازار تمرکز می‌کنند. در واقع بسته به نیاز شما می‌توانید یکی از این برندها را انتخاب کنید.
ما در این مطلب 10 شرکت از بهترین برندهای بلندگو در جهان را معرفی می‌کنیم. در ادامه این مطلب همراه وبلاگ زیکو باشید.

برندهای بلندگو را چگونه ارزیابی می‌کنیم؟

پیش از آن‌که بخواهیم بهترین مارک های بلندگو جهان را معرفی کنیم، ابتدا باید نوع ارزیابی خود را مشخص کنیم. جهت معرفی این لیست عوامل زیادی مثل کیفیت محصول، قابلیت اطمینان و مقرون به‌صرفه بودن را مد نظر قرار می‌دهیم.

برندهای بلندگو را چگونه ارزیابی می‌کنیم؟

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

برخی از بهترین مارک های بلندگو به ترتیب زیر هستند، البته این‌ها بدون ترتیب خاصی طبقه‌بندی شده‌اند:

 

1. Paradigm:

بیش از سی سال می‌گذرد و همچنان شرکت پارادایم الکترونیک به تولید تجهیزات صوتی با کیفیت و با نظارت بالا می‌پردازد و دارای استانداردهای بین المللی در حوزه صوتی است. از ویژگی‌های بارز بلندگوهای این شرکت می‌توان به طراحی مدرن، قدرت باس بالا، دقت و پویایی آنها اشاره کرد. این‌ها همان ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند نام پارادایم الکترونیک هنوز در میان بهترین تولیدکنندگان بلندگوهای جهان بدرخشد.

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

2. Definitive Technology:

این نام تجاری در ایالات متحده در سال 1990 به وجود آمد و در میان برندهای خوب شناخته شده بود. اما بعد از مدت کوتاهی این برند به یکی از بهترین مارک های بلندگو در جهان تبدیل شد. در حال حاضر این شرکت دارای بالاترین نمره در رنکینگ محصولات صوتی است. امروزه Definitive Technology در بازار تجهیزات صوتی با غول‌های این صنعت در رقابت است و سیستم‌های صوتی با عملکرد بالایی را تولید می‌کند که باعث شده جوایز زیادی دریافت کند.

3. Polk:

زمانی که محصولات polk وارد بازار شدند، هیچ فردی فکرش را نمی‌کرد که این محصولات روزی جز بهترین محصولات صوتی ماشین، سینمای خانگی و حتی بلندگو شود. این برند در سال 1974 نخستین مانیتور 7 خود را به بازار عرضه کرد و توانست اعتماد مصرف‌کنندگان را کسب کند. در آن زمان ویژگی باس، یک ویژگی مهم و جدید در محصولات صوتی محسوب می‌شد. این برند، مدل‌های خود را با مجموعه‌ای از درایورها معرفی کرد که باعث استقبال مردم قرار گرفت.

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

4. KEF:

وقتی صحبت از بهترین تولیدکنندگان بلندگو در جهان می‌شود، نام KEF همیشه در ابتدای لیست قرار دارد. این شرکت طبق نظر نیویورک تایمز به عنوان شرکت پیشرو صوتی در اروپا نامیده شده است و در بین خوانندگان موسیقی آمریکایی، محبوبیت زیادی دارد. نام تجاری این شرکت همچنان گل سرسبد محصولات صوتی، تکنولوژی آکوستیک و تولید کنندگان بلندگوهای باکیفیت است.

5. Bose

این شرکت بیش از 50 سال است که بهترین بلندگوهای تاریخ را می‌سازد. در ضمن، تجهیزاتی مثل هدفون‌های کاهش دهنده نویز، سیستم‌های سینمای خانگی و سیستم‌های موسیقی بی سیم را تولید می‌کند. آنها محصولاتی را طراحی کرده‌اند که در سراسر جهان، از فرودگاه‌ها گرفته تا مکان‌های ورزشی یا کتابخانه‌ها، یافت می‌شوند. تمرکز اصلی آنها بر روی کیفیت صدا است و با خرید بلندگو از این برند، واضح‌ترین صدا را دریافت خواهید کرد.

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

6. Sony

وقتی صحبت از تجهیزات صوتی و بلندگو می‌شود، نمی‌توان از نام سونی غافل شد. سونی یک شرکت الکترونیک چند ملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد. سونی بیش از 100 سال است که تاسیس شده و برخی از بهترین اسپیکرهای تاریخ را ساخته است.
سونی تجهیزات صوتی دیگری از جمله دوربین‌های دیجیتال، کنسول‌های بازی ویدیویی، تلویزیون و گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. سونی یکی از پیشروها در توسعه فناوری‌های جدید محسوب می‌شود. محصولات آن اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند صدای Dolby Digital یا عملکرد بلوتوث هستند که آنها را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.

7. Martin Logan:

شرکت Logan یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان اسپیکر و تجهیزات صوتی باکیفیت بالا در هر نوعی محسوب می‌شود. این شرکت ساب ووفرهای معمولی، انواع مختلفی از قبیل بلندگوهای دیواری و … را ارائه می‌دهد.

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

8. JBL

JBL یک تولید کننده تجهیزات صوتی در سطح جهانی است که شهرت بسیار خوبی برای تولید بلندگوهای باکیفیت بالا دارد. این شرکت بیش از 70 سال است که در این تجارت فعالیت می‌کند. JBL طیف متنوعی از بلندگوها را ارائه می‌دهد که برای هر موقعیتی مناسب هستند. اگر می‌خواهید صدا را واضح و با صدای پایین‌تر گوش کنید، بلندگوهایی وجود دارند که باس آنها تقویت شده‌اند.
برای کسانی که موسیقی خود را با صدای بلند دوست دارند، JBL دارای بلندگوهای قابل حمل برای مهمانی یا مدل‌های مناسب در فضای باز است. بهترین بخش این است که همه این محصولات با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شوند. اگر به دنبال یک بلندگوی عالی هستید که دوام بالایی داشته باشد، JBL یکی از بهترین گزینه‌ها است.

9. Dynaudio

این یک شرکت دانمارکی تجهیزات صوتی است که با بیش از 50 سال سابقه، جزو بهترین تولیدکنندگان بلندگو در جهان محسوب می‌شود. بلندگوهای باکیفیت آنها در اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌شوند. با چنین تنوع عظیمی که Dynaudio فراهم کرده است، مصرف‌کنندگان به برند دیگری نیاز نخواهند داشت. به عنوان مثال، اسپیکرهای سری DM آنها بی‌سیم هستند و طراحی شیکی دارند. اگر کیفیت صدای عالی می‌خواهید، باید Dynaudio را امتحان کنید.

10. Sonos

اگر به دنبال بهترین مارک اسپیکر در جهان هستید، حتما با نام Sonos نیز برخورد خواهید کرد. این شرکت آمریکایی تجهیزات صوتی باکیفیت را با بیش از 15 سال سابقه عرضه می‌کند. Sonos طیف وسیعی از محصولات را برای مکان‌های مختلف به فروش می‌رساند که شامل بلندگو، آمپلی فایر و … می‌شوند. بلندگوهای این برند در اشکال و اندازه‌های مختلف بزرگ و رو میزی تولید می‌شوند.

بهترین برندهای تولیدکننده بلندگو در جهان

خرید بهترین برندهای بلندگو از زیکو

ما در زیکو انواع بلندگوها را در برندهای مختلف عرضه می‌کنیم و شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به‌صرفه خریداری کنید. در ضمن، ما شرایطی را به وجود آورده‌ایم تا مشتریان بتوانند محصولات را به صورت اقساط یا دست دوم تهیه کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره‌های رایگان، می‌توانید با شماره 02191016543 تماس بگیرید و توسط کارشناسان مجرب راهنمایی شوید.

3 دیدگاه

  • سلام من یک میکروفن می خوام که بتونه صداهای زیر 30 دسیبل را تشخیص بده
    شما میتونید برای تهیه این میکروفن راهنمایی کنید
    تشکر

  • سلام یه سوال داشتم: برای خرید اسپیکر هرچه میزان دسیبل پایینتر باشه بهتره یا بالاتر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید
ارسال نمایید