شرایط ضمانت محصول

شرکت زیکو توزیع کننده  تجهیزات صوتی با کیفیت بالا و منطبق با برترین استانداردهای کیفی دنیا می باشد،لطفا در برقراری شرایط ایده آل نگهداری برای دستگاه های خود نهایت دقت را بعمل آورده و اصول درج شده در دفترچه راهنمای آنها را با دقت مطالعه و مراعات فرمایید، تنها در اینصورت است که می توانید در دراز مدت از این تجهیزات به خوبی استفاده نمایید.

محصولاتی که شامل ضمانت می شوند:

کلیه تجهیزات ارائه شده از جمله باند،میکروفن باسیم،میکروفن بیسیم،بلندگو سقفی،بلندگو دکوراتیو و … توسط شرکت زیکو به مدت ۳ سال از تاریخ خرید تحت پوشش ضمانت تعمیر و تعویض قرار خواهند داشت. شرایط مطرح شده در خصوص موارد ضمانت تنها شامل محصولاتی است که دارای ضمانت نامه معتبر با مهر ، امضا  و هولوگرام شرکت  زیکو بوده و اساس شرایط گارانتی ذکر شده بر طبق ضوابط خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده می باشد.

توصیه ها

  • به منظور راه اندازی و استفاده از  دستگاه ها مطابق “استاندارد” و “موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای کاربر همراه دستگاه” عمل نمایید. همچنین می توانید به صورت رایگان از مشاوره تلفنی کارشناسان فنی ما بهره مند شوید.
  • ضمانت شرکت زیکو تنها شامل مواردی است که در طول دوره ضمانت، در اثر خرابی قطعات و اشکالات ناشی از تولید و در شرایط عادی استفاده رخ داده باشد.
  • در صورتی که غیر از موارد ضمانت عمل شود، محصول از ضمانت خارج می گردد.
  • ضمانت نامه بدون مهر، امضا و هولوگرام شرکت زیکو فاقد اعتبار می باشد.
  • مخدوش شدن اطلاعات ضمانت نامه باعث ابطال ضمانت محصول می گردد.
  • لطفا در حفظ و نگهداری از ضمانت نامه کوشا باشید.

شرایط گارانتی

  • بررسی درستی شرایط خدمات پس از فروش با وضعیت کالای پذیرش در طول مدت گارانتی صرفا بنا به تشخیص کارشناسان مرکز خدمات زیکو می باشد.
  • هزینه های حمل و نقل تا تعمیرگاه و بالعکس به عهده خریدار می باشد.
  • خسارت وارده در اثر حمل و نقل،نوسانات برق،اشکالات در اثر ضربه،آب خوردگی،استفاده نا صحیح بر خلاف شرایط کاربردی دستگاه، باز نمودن، دستکاری و تعمیرات خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت شامل گارانتی نمی باشد.
  • باتوجه به ثبت سریال در مرکز خدمات پس از فروش،هرگونه دستکاری،خط خوردگی،لاک گرفتگی و تغییر در مندرجات ضمانت نامه باعث ابطال ضمانت نامه می گردد.
  • اتصال به لوازم جانبی یا لوازم فرعی که باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود گارانتی را ابطال می نماید.
  • تعمیرگاه از پذیرفتن دستگاه های بدون کارتن معذور است.
  • عدم تطابق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه و یا دستکاری شدن هر یک از آنها گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می کند.
  • در صورتیکه هنگام تعمیر دستگاه، دسترسی به قطعه معیوب وجود نداشته باشد، تا رسیدن قطعه مورد نظر از خارج از کشور تعمیر دستگاه به تعویق می افتد.
  • ارائه اصل فاکتور خرید جهت استفاده از گارانتی الزامیست.

زمان ضمانت دستگاه

زمان ضمانت دستگاه مدت زمانی است که دستگاه در صورت آسیب دیدگی با هزینه شرکت زیکو تعمیر می گردد، مدت زمان تعیین شده برای ضمانت دستگاه، ۳ سال از تاریخ خروج دستگاه از انبار شرکت زیکو می باشد. این مدت بر اساس توافق با مشتری قابل افزایش خواهد بود.

زمان ارائه خدمات پس از فروش

زمان خدمات پس از فروش مدت زمانی است که دستگاه در صورت آسیب دیدگی با هزینه مشتری حمل و تعمیر می گردد. مدت زمان تعیین شده برای خدمات پس از فروش ۱۰ سال از تاریخ خروج دستگاه از انبار شرکت زیکو می باشد.

ضمانت تعمیر

ضمانت تعمیر مدت زمانی است که دستگاه در صورت آسیب دیدگی مجدد پس از تعمیر، با هزینه شرکت زیکو تعمیر می گردد. این مدت برای کلیه دستگاه ها، ۱ سال پس از تاریخ اولین تعمیر می باشد. ضمانت تعمیر تنها برای قسمت آسیب دیده دستگاه بوده و سایر قسمت های آن را شامل نمی شود.

در صورت بروز حوادث غیر مترقبه یا عدم امکان تعمیر و ارائه خدمات،مدت زمان ضمانت تعمیر قابل افزایش خواهد بود.

مدت زمان تعیین شده برای ضمانت تعمیر، از تاریخ اولین تعمیر محاسبه می گردد، به عنوان مثال اگر پس از  هشت ماه از زمان اولین تعمیر ، دستگاه مجددا برای تعمیر همان قسمت،تحویل مرکز خدمات شود،پس از تعمیر مجدد مشمول ضمانت تعمیر جدید نشده و مدت زمان باقیمانده ضمانت تعمیر دو ماه خواهد بود.

شرایط تعویض برد دستگاه

در صورتی که برد دستگاه آسیب دیده غیر قابل تعمیر  باشد ، در طول زمان ضمانت ، هزینه تعمیر و تعویض برد ، بر عهده شرکت زیکو خواهد بود و در زمان خدمات پس از فروش هزینه تامین و تعویض برد بر عهده مشتری است.

موارد خاص  تعویض دستگاه

در صورت توقف تولید دستگاه و یا زمانی که قطعات خاصی از آن به دلایل غیر معمول در دسترس نباشد، در طول زمان ضمانت دستگاه، شرکت زیکو موظف است با هزینه خود،دستگاه مشابه دیگری را به مشتری تحویل دهد، در صورتی که این امر در زمان خدمات پس از فروش رخ دهد، با توافق طرفین و با اعمال تخفیف ویژه توسط شرکت زیکو دستگاه مشابه دیگری به مشتری تحویل می شود.

در موارد منجر به تعویض دستگاه می بایست دستگاه آسیب دیده به همراه جعبه و کلیه محتویات آن ( کابل برق ،بروشور،راهنمای کاربر و … ) تحویل مرکز خدمات شود در غیر اینصورت هزینه آنها از حساب مشتری کسر می گردد.

مشاوره خرید
ارسال نمایید