برترین برندهای تجهیزات صوتی

برترین برندهای تجهیزات صوتی

تجهیزات صوتی ، یک سیستم الکترونیکی است که برای تولید ، تقویت ، ادیت و شنیدن صوت به کار میرود و جزء تکنولوژی های پیشرفته ساخت بشر به حساب می آید که جدانشدنی زندگی بشر است . در این مقاله سعی داریم به معرفی برترین برندهای صوتی بپردازیم .

 

Zicoaudio

تجهیزات صوتی “زیکو” متمرکز بر سیستم های PA شامل انواع متنوعی از بلندگو یا باند های حرفه ای در سری های تخصصی، پاور میسکر و میکسر، آمپلیفایرهای کامبو و پاور آمپلیفایر، میکروفن های داینامیک و بیسیم و تجهیزات کنفرانس است.

 

 

Wadia

Wadia دیجیتال ابتدا در سال 1988 تاسیس شد و جزء اولین شرکت هایی بود که به طور کامل در پیشرفت عملکرد با کیفیت بالا در تولید تجهیزات صوتی شناخته شده است . محصولات Wadia شامل؛ تقویت کننده ها، رمزگشاها، پخش کننده های سی دی و کنترل های دیجیتال میباشد .

 

 

Bose

این برند یک شرکت خصوصی آمریکایی است که مسئول طراحی، ساخت تجهیزات صوتی با کیفیت بالا و صادرات آنها است . محصولاتی که تولید برند Bose میباشد شامل؛ بلندگوها، سینمای خانگی، هدفون و دی وی دی ها میباشد .

 

 

Kenwood

Kenwood یک شرکت ژاپنی است که به طور معمول در طراحی، توسعه و بازاریابی طیف وسیعی از دستگاه های صوتی مختلف به خصوص در اتومبیل ها، راه حل های ارتباطات راه دور دو طرفه Hi-Fi خانگی، لوازم صوتی شخصی و رادیویی آماتور فعالیت می کند.

 

Pioneer

این برند ، یک سازمان یا شرکت چند ملیتی است که عمدتا در تولید محصولات سرگرمی دیجیتال مدرن تخصص دارد. دفتر مرکزی آن در توکیو ژاپن واقع شده است .

 

 

FOCAL

این یک شرکت فرانسوی است که در دهه 1980 تاسیس شده و مسئول فروش سیستم های صوتی با کیفیت بالا است . تمام محصولات آن اساسا و کاملا توسعه یافته و طراحی شده در فرانسه است و بیشتر فرایند تولید آن در کارخانه ای واقع  در سنت اتین فرانسه میباشد .

 

 

OnkYO

یک شرکت متخصص در تولید محصولات صوتی خانگی شامل بلندگوهای صدا ، گیرنده و دستگاههای قابل حمل است .

 

 

 

ELAC

این شرکت با نام تجاری در سال 1899 توسط یک مهندس آلمانی به نام ماری اوفتراگ (Marie Auftrag) شناخته شده بود که متوجه شد که صدایی که از بلندگوها به وجود می آید بسیار مغناطیسی است.او بلندگوهای فوق العاده ای را با مگنتیت بالا ساخته بود که دارای صداهای بسیار سرد ، اصلی و طبیعی بود .

 

MCINTOSH

یک برند برای تولید بلندگوهای باکیفیت ضدآب میباشد . این برند در اواخر قرن 19 تاسیس شد و در سراسر جهان مشهور است . محصولات اصلی آن تقویت کننده ها و بلندگوهای بسیار بلند است .

 

 

 

YAMAHA

نام تجاری شرکت یاماها یک شرکت بین المللی و سازنده ژاپنی است که دارای انواع مختلفی از محصولات و خدمات بسیار متفاوت است. محصولات یاماها معمولا دارای نوارهای صدای بزرگ هستند که صدا را در گستره وسیعی تولید می کنند و بیشتر پویا و واضح هستند .

 

جمع‌بندی :

محصولات و تجهیزات صوتی زیکو ، با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور و با استفاده از فناوری روز دنیا و با بهره گیری از طراحی مدرن در تجهیزات صوتی وارد عرصه تجهیزات موسیقی و صوتی کشور شده است ، که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را بنابر تقاضای مشتریان ارائه نماید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید
ارسال نمایید