اکو همراه 12 اینچی زیکو Z-126

۸,۸۷۹,۰۰۰ تومان

نوع :‌ 12 اینچی

فرکانس پاسخگویی : 60HZ∼40000HZ

ابعاد : 300x380x580 سانتی‌متر

وزن : 15 کیلوگرم

منبع تغذیه : باتری شارژی

مجهز به : ریموت کنترل

ناموجود

شناسه محصول: 400100215 دسته:

توضیحات

اکو همراه زیکو Z-126

اکو همراه زیکو Z-126 یک مدل بسیار پرفروش است که طرفداران زیادی دارد. به طور کلی اکو پرتابل یک باند قابل حمل و سبک است که بیشترین مصرف آن در مراسم‌های عزاداری یا عیدهای مذهبی می‌باشد. راحتی حمل و نقل و استفاده بدون نیاز به برق از ویژگی‌های این نوع باندهای پرتابل می‌باشد. جنس بدنه از فایبرگلاس بسیار محم است. اکو مدل Z-126 یک اکوی پر قدرت با باتری قوی است که پخش صدا و حجم صدای بسیار خوبی دارد. این اکو همراه باتری قابل شارژ دارد و با برق شهری (220 ولت) و برق ماشین (12 ولت) شارژ می‌شود.

این اکو قابلیت تنظیم صدا را دارد یعنی می‌توانید به راحتی صداهای زیر و بم را کنترل نمایید. به علاوه این محصول مجهز به رادیو، بلوتوث و ریموت کنترل است. این اکو همراه برند زیکو دارای یک بلندگوی ۱۲ اینچی و یک بلندگوی ۶ اینچی است. خروجی باند تعبیه شده در این دستگاه این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید آن را به یک باند دیگر متصل نمایید. بازه فرکانس پاسخگویی در این محصول ۶۰ هرتز تا ۴۰۰۰۰ هرتز است و آمپدانس آن برابر با ۸ اهم می‌باشد. زیکو یک برند کره‌ای است و تمامی محصولات آن تحت لیسانس آلمان هستند. این محصول دارای ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

قیمت اکو همراه Z-126

قیمت‌های متنوع و گوناگونی از اکوهای همراه در بازار ایران وجود دارد. به علاوه، برندها و انواع بسیار زیادی اکو در بازار است که ممکن است مشتریان را سردرگم کند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کافی از محصولات برند زیکو به دست آورید، می‌توانید به تجهیزات صوتی زیکو اعتماد نمایید.

خرید اکو همراه زیکو Z-126

اکو همراه یک وسیله پرتابل است که به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید و نسبت به باندهای بزرگ وزن سبک‌تری دارد. از دیگر مزیت‌های اکو همراه این است که نیاز به برق ورودی ندارد. باتری آن به مدت طولانی شارژ نگه می‌دارد و دیگر لازم نیست نگران شارژ مجدد آن باشید. در صورتی که قصد خرید یک اکو همراه با کیفیت را دارید با شماره تماس ۹۱۰۱۶۵۴۳-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

300x380x580 

وزن

۱۵ کیلوگرم

منبع انرژی

باتری شارژی

توان خروجی

500 وات

ظرفیت باتری

4500 میلی‌آمپر

بازه فرکانسی

۶۰-۴۰۰۰۰ هرتز

آمپدانس خروجی

۸ اهم

نوع ورودی صدا

جک 6.35 میلی‌متری

امکانات قابل تنظیم

تنظیم صدای بم

کنترل کننده صدا

کنترل‌گر خطی

سطوح تنظیم صدای بم

سطح دو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکو همراه 12 اینچی زیکو Z-126”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکو همراه 12 اینچی زیکو Z-126”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید
ارسال نمایید